Ben jij op zoek naar een vaste baan waar je je kunt ontwikkelen op het gebied van agendabeheer en administratieve vaardigheden? Ben jij een harde werker en kan je snel schakelen? Ben jij een echte doorzetter en graag onderdeel van een hardwerkend team in een commerciële branche? Daarnaast ook communicatief sterk en niet bang om veel verschillende vragen van klanten op te pakken? Kom dan bij ons werken als medewerker secretariaat.
Wie zijn wij?
MediFirst is een medisch adviesbureau, gespecialiseerd in onafhankelijke advisering binnen de asielprocedure. Binnen MediFirst maken we onderscheid tussen verschillende afdelingen: Horen & Beslissen, BMA en SMA-COA. De adviezen worden door verpleegkundigen en/of artsen opgesteld. De uitkomsten van dit medische onderzoek vormen een belangrijke basis voor de verdere procedure voor de asielzoeker. Het secretariaat is de schakel tussen de adviseurs en de opdrachtgevers (IND en COA).
Wat ga je doen?
Je gaat je bezighouden met het behandelen van binnenkomende aanvragen vanuit de IND en het COA tot aan de afhandeling hiervan.
Jouw taken op een dag:
- Efficiënte planning maken (agendabeheer);
- Aanvragen invoeren in het systeem
- Inkomende telefoon aannemen en behandelen;
- Administratieve werkzaamheden zoals post, mailbox beheren, en meer;
- Samenwerken met de adviseurs en managers;
- Contacten onderhouden met opdrachtgevers;
- Deelnemen aan werkoverleggen;
- Meedenken aan procesverbetering i.v.m. recente start (01-03-2021) van de opdracht Horen & Beslissen;
- Professioneel communiceren en rekening houden met de AVG wet.
Samen met jouw collega’s vind jij het een geweldige uitdaging om altijd het maximale uit je dag te halen. Geen dag is hetzelfde bij ons!
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een administratieve topper die dagelijks op de proef kan worden gesteld om de doelen van die dag te behalen. Jij kan tijdens je werkzaamheden verschillende balletjes hoog houden en wordt hier blij van.
Heb jij nog geen werkervaring, maar wel je HBO diploma behaald? Ook dan ben je van harte welkom om te solliciteren!
Wat bieden wij?
Interesse?
Stuur jouw motivatiebrief en CV naar hr@argonaut.nl, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Wil je vooraf meer weten over de functie? Neem dan contact op met Karien Haverkate (manager), via 06-57062479.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.